EBKE levereras från vårt centrallager. Leveranstiden är max fem dagar och transporten står DHL för. Efter att ha mottagit betalningen får du fakturan via e-post och när EBKE har skickats får du ett e-postmeddelande med en Track & Trace-kod. EBKE erbjuds endast på leveransadressen. Om du inte är närvarande kan du kontakta kuriren för att boka en ny leveranstid.

Att beställa en EBKE personal tar förstås lite längre tid. Vi har en tillverkningstid på upp till tre veckor efter att design och färg har godkänts. Du kommer att få ett meddelande så snart din EBKE Personal är klar och du får även ett meddelande med Track & Trace-koden så snart din beställning har skickats. EBKE erbjuds endast på leveransadressen.

Om du gör ett köp via internet eller per telefon kan du först bedöma om du vill behålla produkten, precis som i en vanlig butik. För detta gäller en lagstadgad ångerfrist på 14 kalenderdagar. Inom den perioden kan du meddela oss att du ångrar köpet. Du kan använda formuläret som vi gärna skickar till dig på begäran. Detta gäller inte de personliga EBKE e-cyklarna. Eftersom dessa är “måttbeställda” kan de inte bytas ut. Vi kommer naturligtvis att göra allt för att lösa eventuella klagomål på EBKE så snabbt som möjligt.

Inom 7 dagar efter att du meddelat oss att du ångrar köpet måste du skicka tillbaka cykeln på dina kostnader. vi återbetalar köpesumman när vi fått tillbaka varorna. Kontakta oss när du behöver mer information.